Lyrics:

 

You, you make me feel

是你 讓我感受到

Some sort of way

一些前所未有的感受

Never loved so much that it pains

從沒有感受過如此痛苦的

When I'm with you, and when you're away

當你在我身邊或你離我而去時

My thoughts are so incomplete

這些思緒多麼混亂

I can't put my finger on this feeling

而我無法明白說出這些感受

I wanna call it love

我想或許是愛

But I'm not convinced that is all it is

但這一切仍不足以證明對錯

 

 

 

I know someday

我知道會有這麼一天

I'll have to say goodbye

我必須和你道別

I'm losing time

而我正在一點一點流失

All the moments that I get to share with you

那些能和你共渡的時光

 

 

 

As I watch you sleep

我看著你熟睡

Between a momentary consciousness

在你的某個潛意識裡

And somewhere in your dreams

和你夢裡的某個角落

I feel the weight of a moment

我感覺到自己有一絲份量

Spent without you

卻沒有你在身邊

 

 

 

I know someday

我知道會有這麼一天

I'll have to say goodbye

我必須和你道別

I'm losing time

而我正在一點一點流失

All the moments that I get to share with you

那些能和你共渡的時光

 

 

 

This moment has passed away

這些時光正在流失

Maybe that explains all these feelings

或許這能解釋我那些凌亂的思緒

Could I find a way into your dreams somehow?

我能悄悄的闖進你的夢裡嗎

But you need your sleep, so I'll

不過你屬於你自己的夢鄉 所以我會

I'll see you in the morning

等下一個清晨和你相見

 

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()