Lyrics:

 

Hey, I think that you're in over your head

嘿我想你已經無可救藥了

Now I’m done talking

我不想繼續這對話了

This time I'ma go out with my friends

這次我選擇和朋友們

And I don't want your sad blue eyes

我不想再看到你那雙受傷的藍色眼睛

 

 

 

You know everything about me

你知道我的一切

Like I need my territory

像是我需要屬於自己的空間

So why are you still so needy?

為何你還是要如此無賴

You’re in over your head

就像你無可救藥般

My phone is ringing, always at a bad time

手機響了 上面寫著你的名字

Every time it flashes your name

總在不對的時機出現

Always leaving, then you got me chasing

總是先離開 讓我追著你跑

You, like I'm the one to blame

就像我是那個壞人一樣

 

 

 

Oh, I, I think you're so rude

我覺得你是如此無禮

Don't wanna fight you

不想再和你爭吵

But you don't ever take a break

但你從不停歇

'Cause you, you love drama

因為你總愛小題大作

Forget the karma

把後果忘得一乾二凈

No, you don't ever take a break

你從來不需要休息

It's always about you, you, you

總是因為你

Always about you, you

總是因為你

Oh, I don’t wanna fight you

不想和你正面衝突

And how you’re so rude

而你是如此無禮

'Cause you love drama

因為你就愛小題大作

 

 

 

 

Mmm, ’cause you love drama

因為你就愛小題大作

You love drama

你就愛小題大作

 

 

 

Funny how it changed in a matter of time

回顧這段時間的轉變讓人感到可笑

First you were so easy

一開始的你是多麽容易

But now I can't even get through to your mind

但現在我甚至無法理解你的想法

'Cause you don't wanna listen

因為你不願意傾聽

 

 

 

I know everything about you

我知道你所有一切

Like it’s hard for you to be true, oh

像是面對現實對你來說是多難的事

Funny how it changed in a matter of time

回顧這段時間的轉變讓人感到可笑

My phone is ringing, always at a bad time

手機響了 上面寫著你的名字

Every time it flashes your name

總在不對的時機出現

Always leaving, then you got me chasing

總是先離開 讓我追著你跑

You, like I'm the one to blame

就像我是那個壞人一樣

 

 

 

Oh, I, I think you're so rude

我覺得你是如此無禮

Don't wanna fight you

不想再和你爭吵

But you don't ever take a break

但你從不停歇

'Cause you, you love drama

因為你總愛小題大作

Forget the karma

把後果忘得一乾二凈

No, you don't ever take a break

你從來不需要休息

It's always about you, you, you

總是因為你

Always about you, you

總是因為你

Oh, I don’t wanna fight you

不想和你正面衝突

And how you’re so rude

而你是如此無禮

'Cause you love drama

因為你就愛小題大作

 

 

 

 

Mmm, 'cause you love drama

因為你就愛小題大作

You love drama

你就愛小題大作

 

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()