Lyrics:

 

I’ve been lost 

我迷失一陣子了

I’ve been drifting 

不斷漂泊

Waiting for you to find me 

等待著你會找到我

Cause baby girl you remind me 

因為親愛的 你讓我想起一切

Of all the things I used to dream

我曾經的理想

I’ve been gone 

我走失了

I’ve been missing 

迷失自己好一陣子

And I hope that you’ve been searching 

期望著你會找尋我

Cause nothing else is working

因為除了你萬物皆空

 

 

 

You baby 

親愛的

Got me goin crazy 

你讓我陷入瘋狂

I can’t get enough of you 

對你我永遠不嫌多

More touching 

想再和你更親密

I just need your lovin’

我需要你的愛

I can’t get enough of you

對你我永遠不嫌多

 

 

 

I’m lost, lost 

我迷失了

Lost without you, without you

我迷失了 當你不在我身邊時

I’m lost, lost 

我迷失了

Lost without you, without you (Ooh ooh)

我迷失了 當你不在我身邊時

 

 

 

I’ve been cold 

感到淒涼

I’ve been lonely 

感到孤單寂寞

Waiting for you to show up 

等待你的到來

Wondering what’s the hold up

思考著我們之間的阻礙

No one knows me 

沒有人能像你一樣

Like you know me 

如此了解我

I know I need to slow down 

我知道我必須放慢腳步

But baby let your walls down (Yeah yeah yeah)

但親愛的 對我卸下心防吧

 

 

 

You baby 

親愛的

Got me goin crazy 

你讓我陷入瘋狂

I can’t get enough of you (Ooh ooh ooh ooh)

對你我永遠不嫌多

More touching 

想再和你更親密

I just need your lovin’

我需要你的愛

I can’t get enough of you

對你我永遠不嫌多

 

 

 

I’m lost, lost 

我迷失了

Lost without you, without you

我迷失了 當你不在我身邊時

I’m lost, lost 

我迷失了

Lost without you, without you (Ooh ooh)

我迷失了 當你不在我身邊時

 

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()