來自英國的雙人團體DJ /製作人。

201612月,Culture Code發布了他們的單曲“ Make Me Move “ ft. Karra1個月內收到了超過300萬次播放。  

2016年,被Vodafone評選為Future Breaker

 這是一項聲望卓著的獎項,被認為是未來幾年的突破性藝術家。

20171月,他們發行了Zara Larsson的單曲”I Would Like” remix版本

 這首歌引起了Tiesto的注意,Tiesto將此曲目收錄在了他著名的電台節目中。

 

  

 

Make a promise - Culture Code ft. Elle Vee

 

What if I

如果

If I were to confess

如果要我坦承的話

You're the greatest

你確實是我遇過

Human I've ever met

最完美的人類

And if given the chance

如果我能有機會

I will love you with all

我會用盡我所有的一切

All that I am

來愛你

 

What if you

如果

And me travelled the world

你能和我一起環遊世界

What if you were my man

如果你是我的真命天子

What if I was your girl

如果我是你的真命天女

What if I understand

如果我能懂你

What if this could be so different?

如果這一切可以變得不一樣

 

Can we make a promise

我想和你做個承諾

That whatever happens

就是不管什麼事情發生

Like even if the love ends

像是我們最後分開了

We will always be friends

我希望我們還能永遠是朋友

Cause if I lost you

因為如果我失去了你

I'd lose myself too

我也會失去我自己

So right before we dive in

所以在我們全心全意投入前

Can we make a promise?

可以答應我這件事嗎?

 

Oh if we lose this moment

如果我們錯過此刻

We will keep our hearts open

我們依然會對彼此敞開心房

I'll never leave you behind

我永遠不會拋棄你

You'll never leave me behind

你也永遠不會離開我

Oh if we're ever broken

如果我們吵架或分開

This promise is our potion

這個約定是我們的解藥

I'll never leave you behind

我永遠不會離開你

You'll never leave me behind

你也永遠不會拋棄我

 

Can we make a promise

我想和你做個承諾

That whatever happens

就是不管任何事情發生

Like even if the love ends

像是我們最後分開了

We will always be friends?

我希望我們還能永遠是朋友

Cause if I lost you

因為如果我失去了你

I'd lose myself too

我也會失去自己

So right before we dive in

所以在我們全心全意投入以前

Can we make a promise?

可以答應我這件事嗎?

 

We'll be forever

我們會永遠在一起

We'll be forever

我們會永遠在一起

We'll be forever

 我們會永遠在一起

We'll be forever

我們會永遠在一起

 

Cause if I lost you

因為如果我真的失去了你

I'd lose myself too

我也會失去我自己

So right before we dive in

所以在我們全心全意投入以前

Can we make a promise?

可以答應我嗎

 

 

喜歡我的翻譯歡迎幫我點個讚哦!❤️

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()