Lyrics:

 

I don't know why I'm just pretending

我也不知道自己為何一直假裝

I sit and wait for our stars to align

我靜靜等候你我兩顆行星交會

You're in my eyes, always ascending

你佔據我的視線 越來越多

And my home is you here right beside me

你在我身邊就是我的避風港

I don't think you got the message

我想你應該還不知道這些

'Cause we're only just beginning

因為我們之間才正要開始

 

 

 

Take time wait for me baby

親愛的 在給我一些時間

We'll collide the right places

我們會在對的地方相遇

All the way and back we'll take it

今後或未來 我們會一起面對

And you know we're on to something

你知道我們對彼此的意義

And take time wait for me baby

親愛的 在給我一些時間

We'll collide the right places

我們會在對的地方相遇

All the way and back we'll take it

今後或未來 我們會一起面對

And you know we're on to something good

你知道我們對彼此的意義

 

 

 

Every time I will be grinning

每當我情不自禁笑出來

As I hope you will be here tonight

都是因為想像你在我身邊

I will treasure you, always

我會一直珍惜你

I don't think you got the message

我想你應該還不知道這些

'Cause we're only just beginning

因為我們之間才正要開始

 

 

 

Take time wait for me baby

親愛的 在給我一些時間

We'll collide the right places

我們會在對的地方相遇

All the way and back we'll take it

今後或未來 我們會一起面對

And you know we're on to something

你知道我們對彼此的意義

And take time wait for me baby

親愛的 在給我一些時間

We'll collide the right places

我們會在對的地方相遇

All the way and back we'll take it

今後或未來 我們會一起面對

And you know we're on to something good

你知道我們對彼此的意義

And you know we're onto something good

你知道我們對彼此的意義

You know we're onto something good

你知道我們對彼此的意義

(You know we're onto something)

你知道我們對彼此的意義

 

 

 

Take time wait for me baby (ooh)

親愛的 在給我一些時間

We'll collide the right places (ooh)

我們會在對的地方相遇

All the way and back we'll take it (ooh)

今後或未來 我們會一起面對

And you know we're on to something (ooh)

你知道我們對彼此的意義

 

 

 

Take time wait for me baby (ooh)

親愛的 在給我一些時間

We'll collide the right places (ooh)

我們會在對的地方相遇

All the way and back we'll take it (all the way) (ooh)

今後或未來 我們會一起面對

You know we're on to something good

你知道我們對彼此的意義

 

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()