Lyrics:

 

Nothing will last, they say

大家都說 沒有什麼會永垂不朽

The more we try things would fade

努力的越多 事物消逝的越快

Don't try to find a friend

別試著找個精神寄託

We're alone anyway

反正我們最後都是孤身一人

 

 

Don't be too kind

不要太善良

It's a far too scary place sometimes

有時候會發現那是無比險惡的境地

For you to be that way

讓你不得不入境隨俗

Nothing will last

沒有什麼會永垂不朽

And that's what they say

大家都這麼說的

 

 

 

Well, I guess it might be true

我想 或許這是事實吧

But I'm not gonna give up on you

但我永遠不會放棄你

I will fight for the light

我會盡全力為了那點希望抗爭

That sometimes don't shine

就算有時渺茫的幾乎看不見

Nothing will last

最後可能一無所有

But it don't matter

但那不是很重要

'Cause I held on 'til I could

因為我會一直守護下去

 

 

 

Maybe you'll lose the one so dear

也許有天 你會失去一個對你來說無比珍貴的人

Who kept you warm and safe

他能帶給你溫暖與安全感

I guess even love has it's own ways

我想就算是愛 也有其專屬的形式

It comes and decays

它到來 同時也慢慢褪去

 

 

 

How small are we

我們是如此渺小

When everything changes so helplessly

對於所有的變化如此束手無策

Nothing will last

最後可能一無所有

And that's what they say

大家都是這麼說的

 

 

 

Well, I guess it might be true

我想 可能這是事實吧

But I'm not gonna give up on you

但我永遠不會放棄你

I will fight for the light

我會盡全力為了那點希望抗爭

That sometimes don't shine

就算有時渺茫的幾乎看不見

Nothing will last

最後可能一無所有

But it don't matter

但那不是很重要

'Cause I held on 'til I could

因為我會一直守護下去

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()