Lyrics:

 

Now I'm alone in my car

獨自一人在車上

And I'm running through my thoughts

思緒混亂

Know I need to get away

我知道我必須放下

'Cause my stomach's in a knot

因為我是如此的悲痛

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

 

 

Drivin' down 22

在22號公路上

I don't know what I'll find

不知道我會去向哪

Wastin' time with a view

浪費時間在這景色中

Tryna ease my mind

想要消去我的念頭

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

 

 

When did we get here?

我們什麼時候變成如今這樣

I guess everything we had wasn't so clear

我想那時我們的一切是如此不確定

Let your foot off the gas so we switched gears

而你卻開始放慢速度 於是我們角色對調

And you're actin' all like you don't know

而你裝得像是和你毫無關係般

Ooh-oh-oh

 

 

 

We were moving so fast

我們靠近得如此快

Gave my all, I could never see this love crash

給你我所有 我從沒想到會變成這場災難

Always down for the ride like it could last

一直傾盡我所有以為能一直維持

Like it didn't matter where we'd go

像是無論我們會如何都無所謂

Ooh-oh-oh

 

 

 

You're set in your ways

你還是維持那一貫的作風

You say I'm to blame

你說我才是該負責的那方

For me you won't change, yeah

對我來說你永遠不會改變

 

 

 

Now I'm alone in my car

獨自一人在車上

And I'm running through my thoughts

思緒混亂

Know I need to get away

我知道我必須放下

'Cause my stomach's in a knot

因為我是如此的悲痛

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

 

 

Drivin' down 22

在22號公路上

I don't know what I'll find

不知道我會去向哪

Wastin' time with a view

浪費時間在這景色中

Tryna ease my mind

想要消去我的念頭

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

 

 

Street lights, are they talking?

街燈 在和我說話嗎

Telling me, I'm holding on to nothing

告訴我 我緊握的是空白

In the end all I wanna feel is something

一切的一切 只想我感受一些不同

Giving all I have to give

給出我所能給的一切

Ooh-oh-oh

 

 

 

Long nights on the highway

漫漫長夜在這條路上

Thinking over all the things that I won't say

重複想著那些我沒機會說的話

Marley telling me that it's okay

Marley告訴我一切會過去的

Gonna live how I wanna live

要活出我想要的樣子

Ooh oh-oh

 

 

 

You're set in your ways

你還是維持那一貫的作風

You say I'm to blame

你說我才是該負責的那方

For me you won't change, yeah

對我來說你永遠不會改變

Yeah, yeah

 

 

 

Now I'm alone in my car

獨自一人在車上

And I'm running through my thoughts

思緒混亂

Know I need to get away

我知道我必須放下

'Cause my stomach's in a knot

因為我是如此的悲痛

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

 

 

Drivin' down 22

在22號公路上

I don't know what I'll find

不知道我會去向哪

Wastin' time with a view

浪費時間在這景色中

Tryna ease my mind

想要消去我的念頭

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

 

 

You're set in your ways

你還是維持那一貫的作風

You say I'm to blame

你說我才是該負責的那方

For me you won't change, yeah

對我來說你永遠不會改變

 

 

 

Now I'm alone in my car

獨自一人在車上

And I'm running through my thoughts

思緒混亂

Know I need to get away

我知道我必須放下

'Cause my stomach's in a knot

因為我是如此的悲痛

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

 

 

Drivin' down 22

在22號公路上

I don't know what I'll find

不知道我會去向哪

Wastin' time with a view

浪費時間在這景色中

Tryna ease my mind

想要消去我的念頭

Should I leave or stay?

我應該離開還是留下

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()