Lyrics:

We get together Friday night at 7pm

我們約在週五晚上七點見面

You got your sweater, high heels on and ready for things to begin.

你換上毛衣、高跟鞋為接下來的好戲做好了準備

Look out the window, city lights they’re shining on your skin. 

看向窗外 街道上的燈光照射在你的肌膚上

Your perfect hair; that pretty smile; your eyes

你那頭完美的頭髮 迷人的笑容 雙眼

I could jump right in.

我一頭栽進去了

 

 

You ask me about my day, but I got nothing to say.

你問候我過得如何 我卻不知道如何回答

That must say something about where we are right now. 

無意間透露了我們目前的處境

Happens again and again until we stop holding hands

不斷重蹈覆徹 直到我們不再攜手向前

Now that we’re over I’m asking why? 

現在一切結束了 我反問自己為什麼

 

 

Why did I let you go?

為何我要讓你走

Cause right now I feel alone.

現在我是如此孤單

It’s not like I didn’t know

我也不是沒想到

That I would be on my own.

我會淪落到如此

 

 

 

It’s 2am I’m wondering if you’re thinking of me.

凌晨兩點我只想知道你是否在想我

Look out the window, city lights are fading and so are we.

看看窗外 街道上的燈光漸漸暗淡就像我們一樣

I’m passing the night away with so much I gotta say

我努力撐過夜晚掩埋想說的一切

Wish I could tell you the things that are on my mind. 

多希望能有機會讓你知道我內心的想法

I’m reaching out for your hand, wishing that you’d call me back.

我努力接近你 希望你會回過頭來找我

Now that we’re over I’m asking why?

而現在一切結束了 我反問自己為什麼

 

 

 

Why did I let you go?

為何我要讓你走

Cause right now I feel alone.

現在我是如此孤單

It’s not like I didn’t know

我也不是沒想到

That I would be on my own.

我會淪落到如此

 

 

 

Cause right now I feel alone.

現在我是如此孤單

Why did I let you go?

為何我要讓你走

It’s not like I didn’t know

我也不是沒想到

That I would be on my own.

我會淪落到如此




arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()