Lyrics:

 

I saw the sun in his eyes

我在他眼中看見太陽

My baby kissed me goodbye

我和我的寶貝吻別

He smelled of roses I cried

他身上有著玫瑰的香味

When my

而我哭了

My baby kissed me goodbye

當我和我的寶貝吻別時

 

 

You know

你知道

I loved him

我深愛他

He left me

而他離開我

I loved him when he left me

當他離開我時我依然深愛他

Man oh man he was pretty

我的天 他是多麽動人

His smile made boys so envy

他的笑容讓所有男孩都羨慕

 

 

Drove away from my city

開著車從我在的城市離去

Was waving from his Chevy

在他的Chevy上向我揮手道別

Will I ever forget it

我永遠也不會忘記

Now he's buried in my fantasy

而現在他已深埋在我的幻想中

 

 

And I don't wanna know

而我一點都不想知道

Where we two

我們兩個

Could have gone

會有任何可能

Now he's buried in my fantasy

而現在他已深埋在我的幻想中

In my fantasy

在我的幻想中

 

 

He saw the world I felt the pain

他看見我那個充滿痛苦的世界

I feel it still, in summer rain

在夏雨中 我仍然感受著它

Oceans still blue

大海依舊湛藍

It's all the same

世界一如往常

Where is he now

而他現在會在哪

So far away?

會離我有多遠

 

 

You know

你知道

I loved him

我深愛他

He left me

而他離開我

I loved him when he left me

當他離開我時我依然深愛他

Man oh man he was pretty

我的天 他是多麽動人

His smile made boys so envy

他的笑容讓所有男孩都羨慕

 

 

Drove away from my city

開著車從我在的城市離去

Was waving from his Chevy

在他的Chevy上向我揮手道別

Will I ever forget it

我永遠也不會忘記

Now he's buried in my fantasy

而現在他已深埋在我的幻想中

 

 

And I don't wanna know

而我一點都不想知道

Where we two

我們兩個

Could have gone

會有任何可能

Now he's buried in my fantasy

而現在他已深埋在我的幻想中

In my fantasy

在我的幻想中

 

 

My baby

我的寶貝

Only said goodbye

只說了再見

And he kissed me

而他親吻我

When I cried

在我哭泣時

Oh that moment was so wild

那一刻我的心有多狂亂

 

 

My baby

我的寶貝

Never heard a word

不曾再聽到他的消息

And the memory still burns

回憶依然在腦中沸騰

Now he's buried in my fantasy

而現在他已深埋在我的幻想中

In my fantasy

在我的幻想中

 

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()