Lyrics:

 

I've been looking for a way out of this cage you keep me in

我一直在這個你設下的牢籠裡尋找逃生口

Your hands touch my neck

你雙手搭在我的頸上

As your breath creeps up underneath my skin

你的氣息在我皮膚上緩緩蔓延

I can't help but to want it

我無法停止自己的慾望

If you want my love come get it

如果你想要我 就想辦法得到

And I can't fight the grip on my heart

而我也無從抵抗強大的吸引力

 

 

 

And if love is a drug I don't want it

如果你的愛是種毒品 那我不想要

Because I don't have any self control

因為我毫無自制力

The harder I try to get off it

越想擺脫

The more I can see that I need it (I need it)

越發現自己多依賴

 

 

 

I was hoping that you'd see

我期盼著你會看見

What my heart's doing to me

我的內心對我帶來多大的改變

Cause your love has me tied and bound

因為你的愛把我緊緊束縛

(Chemicals)

像化學作用

 

 

 

And if love is a drug I don't want it

如果你的愛是種毒品 那我不想要

Because I don't have any self control

因為我毫無自制力

The harder I try to get off it

越想擺脫

The more I can see that I need it (I need it)

越發現自己多依賴

 

 

 

And I can't break free

而我無法擺脫自由的枷鎖

From your hold on me

從你對我的掌控中

Throw away that key

而我丟棄那把鑰匙

This love don't wanna let me leave

這段關係不願意讓我自由

And I am a hostage

而我成了人質

 

 

 

I'm a hostage

我成為了人質

I'm a hostage

我成為了人質

I'm a hostage

我成為了人質

 

 

arrow
arrow

    mxgt928 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()